tirsdag den 8. april 2014

Kursus-teaser!

Kære læser!

Nu hvor PosAbility er lanceret, vil jeg lige tillade mig at komme med en lille reklame for et kursus i selvudvikling for mennesker med nedsat syn, som jeg afholder her i maj måned :-) 

Tilmelding til kurset kræver, at du er meldt ind i Dansk Blindesamfunds Ungdom (www.dbsu.dk). På DBSU's hjemmeside vil du finde den information, du skal bruge, såfremt du ønsker at melde dig ind.


Her følger invitationen:


Fordi DU er god nok – og DU kan!

Kære venner

I weekenden d. 24. – 25. maj 2014 tilbyder min ven Thomas Nygaard og jeg et kursus i personlig udvikling i Region Hovedstaden!

Kurset kommer til at handle om, hvordan DU kan lære at få det bedre med dig selv og lære nogle teknikker til at skabe god kemi med andre mennesker. Sidst men ikke mindst vil du få redskaber til at begynde at tage (endnu mere) styring i dit eget liv!

Jeg (Susanne Hooge Berg) er uddannet psykolog og netop færdiguddannet coach – og jeg ser frem til at lære DIG nogle af de ting, jeg har lært, dels gennem teori, dels på egen krop. Thomas Nygaard er uddannet Cand.IT, nyansat IT-konsulent og et godt eksempel på, hvordan man kan vende modgang til succes ved at tænke på sig selv på en ny og konstruktiv måde. Thomas vil dele ud af sine erfaringer med, hvordan man skaber sig et socialt liv og en karriere med udgangspunkt i den, man selv er.  

Prisen for denne ”personlige rejse”, du nu skal ud på, vil være 100 kr., og kurset vil foregå i DBS’s lokaler på Katrinedalsvej i Vanløse.

Der vil være forfriskninger, - overnatning må du selv sørge for J

Skynd dig at melde dig til – vi glæder os til at møde DIG! J

Med venlig hilsen
Thomas Nygaard
Cand.IT i IT-Ledelse og IT-konsulent

Susanne Hooge Berg
cand.psych. og NLP practitioner




Ingen kommentarer:

Send en kommentar