onsdag den 9. april 2014

PosAbility på Facebook!

Kære læser

Som du måske har opdaget, har jeg oprettet en facebookside, der har til formål at rumme alt det, der ligger uden om denne blog. På facebooksiden (www.facebook.com/PosAbility) vil jeg poste mine tanker om PosAbility, løfte sløret for nye ideer, bede om dine input - og meget, meget mere. 

Så besøg mig på facebook - og giv gerne siden et "Synes godt om" :-) Hvis du gør dette, hjælper du mig med at nå ud til endnu flere, der kan have gavn af PosAbility :)

På forhånd mange tak - og jeg glæder mig til at høre fra dig på facebook!

Såfremt du ikke er på facebook: 
Jeg er altid åben over for kommentarer til mine blogs herinde - så hvis du har noget på hjerte, skal du bare føle dig velkommen til at dele det med mig i kommentar-boksen efter hver blog.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar